Thursday, March 15, 2012

What the hell was I thinking?!

Okay. So I got a sidecut haha.


Totally random and impulsive of me. Still getting used to it.

Just wanted to post this. That's all for now!
Till the next post.

Xoxo, Em 

10 comments:

  1. oh my gosh! That's wild! lol! Were you just bored and was like "I'm gonna do it!" and it happened? haha

    Following you on the new bloglovin url :)

    Please check out my giveaway: $25 gift certifate to ClubCouture.cc! Thanks.
    8bitgrayscale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not really bored but my friend and I just wanted to do it hahaha! I hope it grows nicely though. LOL

      Will definitely enter. Thanks, Josie! <3

      Delete
  2. great blog!!!
    http://viva-la--jenny.blogspot.de/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Jenny! I followed you. Great DIY btw. :)

      Delete
  3. OMG! That just looks great on you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Gigi! I'll be shaving it again pretty soon. :)

      Delete
  4. pretty:)


    telmaminaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're pretty as well! Followed you. ♥

      Delete
  5. you pull it off so well!

    bijou-minou.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I'm glad you like it. :) Followed you blog btw and I love your hair! ♥

      Delete

Let me know what you think of this post. Thanks for visiting my blog! Love, Em. xx ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...